Ett varumärke blir aldrig starkare än dess medarbetares handlingar, attityd och beteende

En föreläsning som på ett lättsamt sätt blandar forskning kring kommunikationspsykologi med föreläsarens egna humoristiska upplevelser under alla sina år i svenskt näringsliv. Deltagarna får tydliga exempel på företag och medarbetare som genom sina handlingar och attityder fått bättre resultat än påkostade traditionella marknadsföringsinsatser.

Föreläsaren visar på de ”fyra små jävlarna” som varje människa bär, och som kan ställa till det i vår dagliga, mellanmänskliga kommunikation. Föreläsaren visar också på att allt tillitsskapande beror på vår förmåga att skapa relationer, och relationer föds, gror och utvecklas av en enda sak – vår förmåga att kommunicera och nå fram (och in) hos medmänniskor. Upp emot 95 % av all kommunikation i dag når ut, men inte in hos mottagaren. Under föreläsningen får deltagarna lära sig hur ni ska göra för att tillhöra de 5 % som faktiskt lyckas med sin kommunikation.

Läs mer om föreläsaren Kjell Dahlin>>

Kontakta oss på Skillspartner för förslag på ett skräddarsytt upplägg som passar din organisation och de utmaningar ni står inför!

Intresseanmälan

Stockholm
08-684 049 24
Göteborg
031-130 700
Malmö
040-40 50 10
Därför ska du anlita oss
Lyhörd, kunnig rådgivning
Snabbt svar
Stort nätverk av talare
Trygghetsgaranti

    * Obligatoriska fält
    Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter i vår Integritetspolicy

    Kundutlåtanden

    "Vi anlitar Skillspartner eftersom det är otroligt tryggt, pålitligt och med snabb återkoppling. Vi har samarbetat under många år och vi har aldrig blivit besvikna. Skillspartner har fingertoppskänsla och en professionalism att alltid plocka fram rätt talare till vår organisation och tillfälle. Jag kan starkt rekommendera alla att vända sig till Skillspartner.  Ni kommer inte att bli besvikna."

    Ingemar Gustavsson, Actemium

    "Jag är väldigt nöjd över samarbetet med Skillspartner. De är lyhörda och kommer alltid med bra förslag på föreläsare utifrån mina önskemål och ramar. Samarbetet är smidigt och de är lätta att nå och kommunicera med.  Resultatet är alltid mycket kvalitativa och omtyckta föreläsningar som deltagarna lovordar."

    Sonia Koppen, Vision